POČEP (The Air Squat)

Počep je eden izmed osnovnih gibalnih vzorcev, ki se ga otrok navadi pravilno izvajati že v zgodnjem otroštvu, saj je takšno gibanje povsem naravno, funkcionalno gibanje, ki je človeku naravno dano. Ko bo otrok želel nekaj pobrati s tal, bo to storil tako, da bo izvedel globok počep in stvar pobral iz tal.

MRTVI DVIG (The Deadlift)

Mrtvi dvig ali drugače predklon z drogom gre za kompleksno krepilno gimnastično vajo, pri kateri sodelujejo številne mišične skupine, v osnovi pa je mrtvi dvig primarna krepilna gimnastična vaja za razvoj moči mišic zadnjega dela trupa, mišic medenice in spodnjih okončin.

POČEP Z DROGOM SPREDAJ (The Front Squat)

Počep je vaja, ki jo uporablja oziroma izvaja skoraj vsak športnik, saj krepi mišice nog, trupa, prav tako so vključeni tudi stabilizatorji trupa. Počep spada med vaje zaprte kinetične verige in je vaja kjer lahko premagujemo ekstremno velika bremena. S počepom lahko povečamo posameznikovo moč in eksplozivnost, seveda pa se uporablja tudi kot rehabilitacijska vaja pri različnih poškodbah kolena.

VESLANJE V PREDKLONU (The Bent Over Row)

Veslanje v predklonu je odlična vaja za krepitev zgornjega dela hrbta, ki lahko posledično izboljša telesno držo posameznika. Izvedba vaje s pretežkim bremenom lahko poruši nevtralni položaj hrbtenice in obremeni ledveni del hrbta.